وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

کریستیانو اولین دهه حضورش در فوتبال حرفه ای را جشن می گیرد . در چنین روزی در سال 2002 ، برای اولین بار پیراهن اسپورتینگ پرتغال را در پیک بازی رسمی به تن کرد . او چند روز قبلش اولین بازیش را در مقابل بتیس در یک بازی دوستانه با گل جشن گرفته بود و بولونی تصمیم گرفت که روی یک بازیکن جوان مقابل اینتر و ستاره اش ، رونالدو نازاریو اعتماد کند .
از همان لحظه اول ، کریستیانو از همان لحظه اول همین گونه بود . با قدرت ، توان و ثباتی که داشت توانست که به سدهایی که پیش رویش بود غلبه کند و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شود . او 561 بازی در عرصه باشگاهی و ملی انجام داد و 304 گل زد . در سه سال اخیر ، 146 گل با پیراهن رئال مادرید زد ، بعنی به طور متوسط 48 گل در هر فصل . اما آمار دیگری هم هستند که تاثیرگذاری او را نشان دهند . از فصل 10-2009 ، رئال در تمامی رقابت ها 429 گل زده که کریستیانو به طور مستقیم با گل یا پاس گل روی 42 درصدشان تاثیر گذاشته است .
او همچنان می خواهد از خودش پیشی بگیرد . آمارش نشان می دهد که او می خواهد پیشرفت کند . در لیگ انگلیس در هر 173 دقیقه یک گل زد (84 گل در 196 بازی .) اما در لالیگا هر 78 دقیقه یک گل زده است (112 گل در 101 بازی) او اکثر گلهایش را به صورت تک ضرب زده است ، چه کاشته ها و پنالتی ها و چه در حرکات هجومی .
او در تیم ملی کشورش در 95 بازی 35 گل زده و در تمامی پنج تورنمنتی که در آن حضور داشته گلزنی کرده است : سه یورو و دو جام جهانی .
حالا می خواهد باز هم به رکوردشکنی ادامه دهد . پارسال توانست که رکورد گلزنی اسطوره های مادرید نظیر پردون ، باریناگا ، مولونی ، پاهینیو ، خوانیتو ، میشل ، زامورانو ، مورینتس ، رونالدو نازاریو و هیرو را پشت سر بگذارد .

لحظات مهمش
درخشش مقابل فرگوسن :کریستیانو ، فرگوسن را در بازی اسپورتینگ - یونایتد در استادیوم آلوالده مقهور خود کرد تا این مربی راضی شود برای خریدنش 17.5 میلیون یورو بپردازد .
اولین عناوین : پس از اولین فصلش در منچستر با 40 بازی و شش گل ، جایزه براوو به عنوان بهترین بازیکن زیر 21 سال اروپا را از آن خود کرد . در سالهای 2005 و 2006 هم به عنوان بهترین جوان فیفا خود را مطرح کرد .
2008 ، سال او : در این سال بهترین بازیهایش را داشت و توپ طلا و کفش طلا را از آن خود کرد و برای دومین سال پیاپی بهترین بازیکن لیگ انگلیس و بازیکن سال یوفا شد .
پیوستن به رئال : در روز 6 ژولای 2009 کریستیانو در برنابئو در مقابل 85 هزار نفر معارفه شد . فلورنتینو در ازایش 96 میلیون پرداخت . اولین گلش را مقابل دپورتیوو از روی نقطه پنالتی زد .
کوپا و کفش طلا : در روز 20 آوریل 2011 اولین جامش با رئال را به لطف ضربه سر خودش مقابل بارسلونا برد . او دومین کفش طلایش را هم با 40 گل لالیگایی کسب کرد .
لالیگای سپید : در روز 2 می ، رئال مادرید 3-0 اتلتیک را در لالیگا شکست داد و سی و دومین لالیگایش را برد . کریستیانو با 46 گل در 38 بازی در این تورنمنت خوش درخشید .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 252
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 133337
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1